Kalendarz online dla firmy
Ostatnia aktualizacja 5 czerwca 2024 przez Redakcja
Intuicyjne narzędzie odzyskujące czas i przyspieszające pracę? Internetowy kalendarz online od CALDIS to rozwiązanie dla wielu biznesów opierających swoją działalność o obsługę klienta w ramach dokonywanych rezerwacji. Jak kalendarz online do firmy może sprawdzić się w Twoim biznesie? W jakich zakresach będzie dla Ciebie przyspieszeniem działania, a co sprawi, że… zarobisz więcej? Poznaj bliżej kalendarz online dla przedsiębiorców pozwalający na sprawną obsługę klientów oraz realizację podstawowych zadań z zakresu CRM jak przygotowywanie umowy, protokołu czy faktury lub rachunku.
Wielobranżowy kalendarz online dla małych firm – intuicyjna obsługa
Kalendarz online dostarczany od CALDIS sprawdza się na wielu biznesowych płaszczyznach. – Narzędzie zostało stworzone tak, by poszczególne podstawowe zakresy mogły być rozbudowywane o branżowe udogodnienia. W ten sposób przygotowaliśmy kalendarz online spełniający potrzeby wielu biznesów, co w połączeniu z przystępną ceną sytuuje go jako rozwiązanie bardzo ciekawe dla każdego przedsiębiorcy zajmującego się obsługą rezerwacji – tłumaczą specjaliści z CALDIS. Zarządzać rezerwacjami w kalendarzu online możemy więc zarówno w salonie beauty, zakładzie fryzjerskim, salonie barberskim, ale też w wypożyczalni pojazdów, wypożyczalni urządzeń czy wynajmując domki, pokoje hotelowe lub te w pensjonacie. Wreszcie narzędzie sprawdza się w szkołach językowych, korzystają z niego korepetytorzy czy nauczyciele muzyki oraz… obiekty sportowe. To zestawienie nie jest przypadkowe – tutaj każdy biznes może znaleźć rozwiązanie swoich problemów związanych np. z przejrzystością zarządzania rezerwacjami. Kalendarz online sprawdza się świetnie!
Zarządzanie firmą w kalendarzu online – co sprawdzić może się w Twoim biznesie?
W kalendarzu online od CALDIS znajdziemy nie tylko możliwość tworzenia i zarządzania rezerwacjami. Narzędzie udostępnia możliwość – wedle potrzeb – tworzenie automatycznej bazy klientów, przypisywanie do nich dokumentów czy notatek, automatyzację przypomnień oraz powiadomień SMS wysyłanych do każdego lub wybranych klientów (także z nadpisaniem własnej nazwy nadawcy SMS – zamiast numeru telefonu pojawia się nazwa Twojej firmy). Kalendarz online udostępnia też wewnętrzny i niezależny system do generowania faktur, rachunków oraz umów czy protokołów. Szczególnie sekcja Dokumenty dostępna w kalendarzu online CALDIS daje spore możliwości. Każdy wgrać może swoją umowę, a system dwoma kliknięciami generuję umowę z rezerwacji, którą podpisać można następnie na ekranie telefonu lub tabletu i wysłać do klienta na adres e-mail! Interaktywne protokoły – pozwalające np. na oznaczanie uszkodzeń w przypadku wypożyczalni samochodów – to kolejne ciekawe, ale przede wszystkim przydatne rozwiązanie. Kalendarz online ma wbudowany też niezależny system mailingowy umożliwiający tworzenie kampanii marketingowych dla klientów. Dodawać możemy Cenniki oraz Usługi, a przy tym różne zależności zmieniające automatycznie cenę. Konfigurujemy kategorie, przypisujemy kolory, wybieramy odpowiednie dla naszego biznesu widoki pozwalające na sprawne zarządzenie rezerwacjami w kalendarzu online. – Najlepszym sposobem na weryfikację ze względu na swoje potrzeby jest założenie konta testowego i… spróbowanie. Przez 30 dni jest to darmowy kalendarz online – przybliżają specjaliści z CALDIS.
Kalendarz online dla firmowej strony internetowej
Korzystać z kalendarza online można na różne sposoby. Dostępny jest poprzez przeglądarkę internetową na stronie caldis.pl, każdy użytkownik w firmie może pobrać dla siebie aplikację na telefon – z systemem Android lub iOS. – W każdej firmie może to być kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kont. Dla każdego przypisywać można inne poziomy dostępu – tłumaczą przedstawiciele kalendarza online CALDIS. Co jednak bardzo istotne i szczególnie interesujące klientów, kalendarz online może zostać udostępniony dla klientów danej firmy poprzez ich własną stronę internetową! – Jeśli dana firma chce, klient może dokonywać rezerwacji bezpośrednio na ich stronie. Wdrożenie tego rozwiązania jest szybkie, a znacząco wpływa na zadowolenie klienta – podkreślają nasi rozmówcy. Połączenie ze stroną www sprawia, że choć przedsiębiorca korzysta z zewnętrznego narzędzia jakim jest kalendarz online, jego klientowi trudno dostrzec, że to dodatkowy moduł na stronie www. – Z perspektywy graficznej wszystko można dostosować do aktualnego wyglądu strony internetowej. Czcionki, kolorystyka, wygląd przycisków itd. To sprawia, że klient czuje się na stronie internetowej w trakcie rezerwacji w pełni bezpiecznie – dodają specjaliści z CALDIS. Równocześnie uruchomienie rezerwacji online umożliwia pobieranie opłat od swoich klientów za poszczególne lub wszystkie rezerwacji. Mogą to być zaliczki, mogą to być płatności za całą usługę czy najem. Nie jest to jednak konieczne, a całość skonfigurować w kalendarzu online można indywidualnie.
Co jeszcze może zrobić dla Twojej firmy narzędzie od CALDIS? Przekonaj się osobiście – sprawdź już TERAZ kalendarz online dla firmy!
Artykuł Partnera