Gruba szyja – jak schudnąć z szyi?

Kobiety często, mimo zgrabnej, szczupłej figury, odczuwają dyskomfort z powodu zbyt grubej szyi. Nie jest trudno zmienić ten stan rzeczy. Wystarczy zmiana nawyków żywieniowych oraz kilka prostych ćwiczeń i możesz cieszyć się smukłą, szczupłą szyją. W tym artykule pokazujemy jak schudnąć z szyi, ale pamiętaj, że gruba szyja może być również oznaką choroby, jednak nie wpadaj w panikę, prawdopodobieństwo nie jest duże. Zdecydowanie częściej mamy do czynienia z nadwagą co ma przełożenie na grubość szyi.

Schudnij z szyi stosując odpowiednią dietę!

Szybkie życie, stres, brak czasu – to wszystko sprawia, że nie masz nawet chwili, aby zastanowić się nad tym, co jesz oraz jak jesz. Nadmierne kalorie wpływają nie tylko na przyrost tkanki tłuszczowej na udach, brzuchu czy pośladkach.

Mają one wpływ na wygląd Twojej twarzy i szyi. Może to z czasem prowadzić do powstania mało estetycznego podwójnego podbródka. Aby temu zapobiec zmień swój jadłospis i zbilansuj dietę, która powinna obfitować w świeże warzywa i owoce oraz produkty pełnoziarniste. Zadbaj, aby  dieta była obfita w błonnik. Najłatwiej dostarczyć go jedząc kaszę, ryż, otręby, brukselkę czy kapustę.

Nie wszyscy wiedzą, że aby móc cieszyć się szczupłą szyją, ogromnie ważne jest pozbycie się nadmiaru wody w organizmie. Sól zatrzymuje wodę, co powoduje, że Twoja twarz oraz szyja jest nabrzmiała i opuchnięta.  Wystarczy ograniczyć spożycie soli w diecie a efekty będą zadowalające. Sprawdź również jakie witaminy ma pomidor i marchewka.

Woda na grubą szyję?

Pijąc duże ilości wody powodujesz, że Twój organizm czuje się nasycony i uczucie głodu jest wyhamowane. Pamiętaj, że woda to naturalny kosmetyk – nawilża i ujędrnia skórę. To sprawia, że Twoje zmarszczki stają się mniej widoczne.

Dzięki piciu odpowiedniej ilości wody oczyścisz swój organizm z toksyn, co dodatkowo wpłynie pozytywnie na zmiany skórne. Dostarcz swojemu organizmowi minimum 1,5 litra wody dziennie, a z pewnością poczujesz się lepiej. Zimna woda jest korzystniejsza dla Ciebie.

Organizm, który musi dostosować temperaturę płynu do temperatury ciała zmuszony jest do zużycia większej ilości energii.

Zastosuj odpowiednie ćwiczenia na szczupłą szyję!

Nie tylko brzuch, czy uda potrzebują odpowiedniej gimnastyki. Kilka prostych ćwiczeń  wspomoże Cię w walce z grubą szyją i pomoże w jej odchudzeniu.

  • Kręcenie kółeczek szyją – ćwiczenie, które wpływa na jędrność skóry szyi. Kręć głową kółka najpierw w jedną, potem w drugą stronę. Bądź przy tym wyprostowana i pamiętaj o odpowiednim oddechu.
  • Rozciąganie – przez kilka minut w ciągu dnia wyginaj głowę w górę i na boki – dzięki napinaniu mięśni szyjnych, poprawia się elastyczność i jędrność szyi.
  • Ćwiczenie na drugi podbródek – oprzyj brodę o złączone swoje dłonie i naciskaj nim intensywnie przez 10 sekund, ćwiczenie powtórz trzykrotnie – zapobiegniesz zwiotczeniu szyi.
  • Poduszka pod szyją – połóż się na plecach, a pod szyję włóż niewielką poduszkę tak, aby głowa swobodnie Ci zwisała – to proste wygodne ćwiczenie poprawi sprężystość szyi.
  • Unieś podbródek w kierunku sufitu i ułóż usta jakbyś chciała przesłać komuś pocałunek – trzykrotne powtórzenie ćwiczenia pomoże utrzymać Ci ładną linię szyi.

Używaj naturalnych kosmetyków

Na rynku dostępny jest cały wachlarz różnego rodzaju kosmetyków, które wspomagają w utrzymaniu smukłej, pięknej szyi. Dobrze też wiedzieć, że możesz samodzielnie wykonać domową maseczkę, która przyniesie doskonałe efekty. Jogurt naturalny, cynamon, 2 łyżki soku z pomarańczy – proste składniki, z których możesz wykonać magiczną miksturę na swoją szyję.

Mamy nadzieję, że te metody pomogą Ci schudnąć na szyi. Gruba szyja podobnie jak nadmierna grubość innych elementów ciała najczęściej związana jest z otyłością, deficyt kaloryczny i odpowiednie ćwiczenia potrafią zdziałać tutaj cuda.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.