Dino karta stałego klienta

Obecnie sieciowe sklepy praktycznie wyparły indywidualne biznesy związane ze sklepami spożywczymi. Ciężko mówić, tu, że jest to dobre działanie, ale klienci wciąż mają wybór sklepy jakiej sieci wybrać. Jednym z czynników determinujących wybór sklepu może być oferowana przez niego karata słabego klienta. Dino podobnie jak inne sieciowy sklepy posiada kartę lojalnościową, która pozwala zaoszczędzać na zakupach. Czy karta stałego klienta Dino jest na tyle atrakcyjna, żeby porzucić zakupy w obecnym sklepie właśnie na rzecz Dino? W tym artykule dokładnie opiszemy czym jest karta lojalnościowa Dino i jak ją wyrobić.

Jak działa karta stałego klienta Dino?

Dino to prężnie rozszerzająca się sieć sklepów, która ma ambitne plany walczenia liczbą sklepów z Lidlem czy Biedronką. Dynamiczny wzrost jest możliwy m.in. dlatego, że przybywa klientów zainteresowanych ofertą Dino. Czy jednym z czynników przyciągających klientów jest karta stałego klienta?

Powiedzmy sobie szczerze już na wstępie, widzieliśmy w życiu bardzie prokonsumenckie rozwiązania i jeżeli nie robisz dużych zakupów to karta lojalnościowa Dino na niewiele się zda. Wynika to z zasady działania karty i tego, że obowiązuje tylko w sklepie internetowy. Gdy w Twoim zamówieniu jeden lub kilka produktów kosztuje powyżej 1000zł wszystkie następne towary objęte są rabatem zgodnie z poniższymi wartościami:

  • Zakupy za 1 000 zł -> 2 % rabatu na następne zakupy.
  • Zakupy za 3 000 zł  -> 3 % rabatu na następne zakupy.
  • Zakupy za 5 000 zł  -> 4 % rabatu na następne zakupy.
  • Zakupy za 10 000 zł -> 5 % rabatu na następne zakupy.
  • Zakupy za 15 000 zł -> 6 % rabatu na następne zakupy.

Już samo wytłumaczenie działania karty jest napisane niejasnym językiem i trzeba się domyślać co autor miał na myśli. Postarajmy się to zaprezentować w przystępny sposób na przykładzie żółtej karty stałego klienta Dino, czyli tej dającej rabat 2%.

Jak już wiesz karta Dino obowiązuje w sklepie internetowym wiec robiąc tam zakupy, zbierają się informacje o tym, ile pieniędzy zostało wydane na zakupy. Gdy osiągniesz prób 1000 zł w ciągu 12 miesięcy wskoczysz na pierwszy poziom rabatu 2%. Rabat nie dotyczy wyprawki niemowlęcej za minimum 500zł, tam upust 5% jest naliczany od początku.

Przekroczenie odpowiedniej sumy kwoty zakupów pozwala przeskoczyć Ci na kolejne progi. Rabat jest udzielany za zakupy przekraczające kwotę danego progu rabatowego. Pamiętaj również o tym, że jeżeli Twoje zamówienie jest np. na 1130 zł to rabat zostanie naliczony za produkty stanowiące to 130zł a nie całość.

Jeżeli wciąż masz jakieś pytania zachęcamy do zadawania ich na stronach Dino, my nie odpowiadamy za kartę stałego klienta Dino.

Jak dostać kartę stałego klienta Dino?

Karta lojalnościowa Dino nie jest tak łatwo dostępna jak np. karta biedronka. Żeby ją otrzymać musimy zrealizować zakupy na określoną kwotę, która uprawnia nas do otrzymania karty, czyli minimum 1000zł. Karta wysyłana jest w postaci pliku elektronicznego albo w postaci fizycznej wraz zamówionym towarem. Tak mamy tutaj na myśli zakupu w sklepie internetowym Dino.

Osoby zarejestrowane w bazie klientów internetowych otrzymują rabat z automatu, oczywiście jeżeli spełnią określone warunki. Jeżeli posiadasz kartę lojalnościową w formie fizycznej i nie jesteś zalogowanym na konto a dokonujesz zakupów w sklepie internetowym musisz przesłać skan karty stałego klienta.

Karta stałego klienta Dino – jakie pułapki?

Jeżeli decydujesz się na korzystanie z karty stałego klienta w Dino musisz pamiętać o kilku aspektach. Po pierwsze rabaty są nieważne, jeżeli kupujesz produkty z wyprzedaży w cenach promocyjnych, gdzie ta promocja różni się co najmniej o 5% od ceny wyjściowej. Czyli kupując produkt za 94zł, który został przeceniony ze 100zł, nie otrzymasz rabatu.

Karty rabatowe nie obowiązują również, gdy korzystasz w sklepie internetowym z opcji negocjuj cenę. Należy również pamiętać o przestrzeganiu okresu 12 miesięcy, jeżeli przez ten okres nie zostały wykonane zakupy na kwotę zawartą w regulaminie, rabaty przepadają.

Karta stałego klienta Dino czy warto?

Jak widzisz karta lojalnościowa Dino to produkt przeznaczony dla osób kupujących online. Może kiedyś doczekamy się karty stałego klienta z prawdziwego zdarzenia na ten moment istnieją zdecydowanie ciekawsze programy lojalnościowe i pod tym kątem Dino nie wypada najlepiej. Podziel się swoją opinią na temat tej oferty i daj znać czy masz odmienne zdanie a my widzimy się w kolejnych artykułach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.