Deezee zwroty towaru

DeeZee to internetowy sklep zajmujący się sprzedażą obuwia i galanterii dla kobiet. Oferta sklepu zmienia się zależnie od pory roku, co zachęca wiele kobiet do regularnego sprawdzania oferty DeeZee. Jednak nawet w najlepszych sklepach dochodzi do zwrotu towaru i DeeZee nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Jeśli zakupiony towar nie spełnia naszych wymagań lub nie pasuje możemy go bez problemu zwrócić. Jak zwrócić towar w DeeZee, ile ma się dni na zwrot i o czym należy pamiętać wypełniając formularz zwrotu? Tłumaczymy, jak wyglądają zwroty w DeeZee.

DeeZee polityka zwrotów

DeeZee to sklep internetowy, który nie posiada stacjonarnych punktów. Z jednej strony sprawia to, że proces zwrotu towarów jest bardziej linijny z drugiej ogranicza możliwość bezpośredniego zwrotu w sklepie.

Jak każdy sprzedawca tak i DeeZee zobowiązany jest do przestrzegania prawa konsumentów w kwestii zwrotów. Jako klient mamy prawo do dokonania zwrotu do 14 dni bez podania przyczyny.

Jak przyssało na sklep z butami głównymi powodami zwrotów są nieodpowiednie rozmiary obuwia. W kwestii jakości produktów sprzedawanych w DeeZee raczej nie ma wielu negatywnych opinii. Niemniej powód z jakiego zwracany jest towar nie ma znaczenia.

Dokonując zwrotu należy pamiętać, że możemy oddawać wyłącznie rzeczy, które:

  • Nie są uszkodzone, brudne, prane,
  • Noszą ślady użytkowania z wyjątkiem śladów związanych z koniecznością ich przymierzenia,
  • Nie mają oderwanej metki, jeśli taka była,
  • Nie mają braków lub modyfikacji.

Warto pamiętać, że wymianie podlegają również produkty zakupione na przecenach. Naturalnie zwracana jest kwota zakupu a nie cena towaru przed obniżką.

W razie wątpliwości związanych ze zwrotem można kontaktować się przez adres E-Mail deezee@deezee.pl lub pod numerem 534 544 447.

Adres zwrotów DeeZee

Wszystkie towary zakupione w sklepie DeeZee zwracane są do działu zwrotów i reklamacji w Skawinie.

  • pl Dział Zwrotów i Reklamacji
  • Krakowska 87
  • 32-050 Skawina

Do wysłanej paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Jeśli zastanawiasz się czy Twoja paczka dotarła do magazyny skorzystaj ze strony przewoźnika, który realizował zwrot. Wystarczy wejść na jego stronę i podać numer przesyłki.

Biuro obsługi klient DeeZee otrzymuje informacje z pewnym opóźnieniem. W momencie rozliczenia zwrotu na Twój adres E-Mail zostanie wysłana informacja o jego realizacji.

Koszt przesyłki pokrywany jest przez klienta.

Jak zwrócić towar w DeeZee?

Zwrot towaru w DeeZee jest bardzo intuicyjny i sprowadza się do wysłania paczki pod wskazany adres. Wcześniej wystarczy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu, który dołączamy do paczki.

Wypełnij formularz zwrotu i wrzuć go do paczki,

  1. Starannie zabezpiecz przesyłkę,
  2. Wyślij paczkę na adres zwrotów,
  3. Poczekaj do 14 dni na zwrot pieniędzy.

Tak wygląda standardowa ścieżka zwrotów, ale istnieje jeszcze opcja szybki zwrotów z wykorzystaniem paczkomatu.

Szybkie zwroty InPost paczkomat

Usługa szybkie zwroty realizowana jest przez InPost z wykorzystaniem paczkomatów. Taka opcja jest możliwa wyłącznie dla firm posiadających umowę z InPostem.

Żeby dokonać zwrotu przez paczkomat podążaj za poniższą instrukcją.

  1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl
  2. Wybierz sklep Deezee i kliknij przycisk Zwróć teraz!
  3. Wypełnij formularz zwrotu,
  4. Poczekaj do 24h na akceptację zwrotu,
  5. Na paczce napisz kod nadania otrzymany w SMS i adres firmy DeeZee
  6. Udaj się do pobliskiego paczkomatu,
  7. Z panelu wybierz „Chce nadać paczkę -> „Mam kod nadania,
  8. Wpisz kod i podaj rozmiar skrytki,
  9. Poczekaj na dostarczenie paczki i zwrot pieniędzy.

Taki zwrot nie generuje kosztów bezpośrednio. Kwota 10zł jest odliczana automatycznie od kwoty przysługującej za zwrot.

Ile dni na zwrot towaru?

Zgodnie z polskim prawem na zwrot towaru mam 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Ten czas może być wydłużany wedle chęci sklepu, ale nie może być krótszy.

  • DeeZee umożliwia zwrot towaru do 14 dni kalendarzowych (łącznie ze świętami i niedzielami) od momentu otrzymania paczki.

Przy rozpatrywaniu zwrotu brany jest termin nadania przesyłki.

DeeZee ile dni na zwrot pieniędzy?

  • Maksymalny czas zwrotu pieniędzy określony jest w prawie i wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Pieniądze zwracane są w ten sam sposób w jaki dokonano zapłaty. Jeśli zamówienie było realizowana za pobraniem pamiętaj o wpisaniu w formularzu zwrotu numeru konta bankowego, na który ma być zwrot pieniędzy.

Formularz zwrotu DeeZee

Formularz zwrotu czy inaczej wzór odstąpienia od umowy powinien zostać dołączony do paczki ze zwrotem.

Powyższy formularz jest wzorem, w którym należy podmienić informacje wypisane po myślnikach albo dodać je po dwukropku.

Formularz wymaga podania:

  • Daty zamówienia,
  • Imienia i nazwiska,
  • Adresu.

Jego wypełnienie jest bardzo proste i nie powinno sprawić Ci większego problemu. Dokument zwrotu wysyłany jest również na adres e-mail podany w zamówieniu.

Czy DeeZee ma darmowe zwroty?

Zwrot towaru w DeeZee same w sobie są darmowe jako klient ponosimy wyłącznie koszt za przesyłkę. To ile zapłacimy jest uzależnione od firmy kurierskiej i wielkości paczki.

Darmowe zwroty dotyczą wyłącznie reklamacji towaru. W takiej sytuacji DeeZee wypłaca w pierwszej kolejności pieniądze za towar a po paru dniach koszt przesyłki.

Czy można zwrócić DeeZee w CCC?

Buty z DeeZee sprzedawane są w sklepach sieci CCC co może robidzić pytanie czy można zwrócić obuwie zakupione przez internet w DeeZee stacjonarnie w sklepach CCC.

Nie ma możliwości zwrotu towarów zakupionych przez stronę DeeZee w sklepach CCC.

Marka CCC realizuje wyłącznie zwroty towarów związanych z ich sklepem.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się jak zwrócić towar w DeeZee i wiesz, ile dni czeka się na zwrot.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.