Autograf.pl co to za poczta

Zdaniem bardzo wielu użytkowników poczty elektronicznej dobrze dostosowana skrzynka to taka, która daje wiele możliwości zarządzania nią a jednocześnie zapewnia bezproblemowe odbieranie i wysyłanie wiadomości. Jednak dość ważną kwestią jest również wybranie właściwej nazwy, czyli takiej jaką życzy sobie użytkownik. Dlatego można zdecydować się na różnorodne domeny poczty, jak na przykład autograf.pl, aby dzięki temu móc założyć konto pocztowe o pożądanej nazwie.

Autograf.pl co to za poczta?

Poczta autograf.pl to jedna z opcji oferowanych przez portal Onet. Użytkownicy, zainteresowani założeniem konta pocztowego na tym portalu mogą wybierać spośród wielu domen pocztowych, aby znaleźć idealne dla siebie konto.

Autograf.pl to poczta należąca do Onet.pl

Bardzo często decydują się na zmianę końcówki domeny ze względu na możliwość dostosowania nazwy użytkownika poczty do swoich preferencji. Dzięki temu mogą założyć konto pocztowe ze swoją nazwą, korzystając z możliwości jakie daje portal.

Poczta autograf.pl jak się zarejestrować i zalogować?

Rejestracja poczty autograf.pl nie sprawia problemów, podobnie jak późniejsze logowanie do niej. W celu założenia skrzynki wystarczy wejść na portal Onet i wybrać opcje założenia nowego konta pocztowego.

  1. Wejdź na stronę onet.pl,
  2. W prawym górnym rogu z menu wybierz „E-Mail”,
  3. Kliknij Zarejestruj się,
  4. Wpisz nazwę poczty i z rozwijanego menu wybierz domenę autograf.pl,
  5. Kliknij Dalej,
  6. Wprowadź hasło.

Zainteresowane osoby muszą wybrać własną nazwę jak również domenę – tutaj wystarczy z rozwijanej listy wybrać autograf.pl. System samodzielnie sprawi, czy wybrana nazwa w połączeniu z wybraną domeną jest wolna i przejdzie do kolejnego kroku czyli ustalenia hasła.

Następnie pozostaje jedynie zalogowanie się do konta poprzez portal Onet. Należy pamiętać, aby przy logowaniu wpisać pełny adres poczty, wraz z wybrana domeną autograf.pl.

Poczta autograf.pl czy warto?

Na pewno korzystanie z poczty autograf.pl jest korzystne dla użytkowników. Otrzymują dostęp do darmowej skrzynki pocztowej z możliwością rozszerzenia na płatną jej wersję. W opcji darmowej klientom co pewien czas wysyłane są reklamy, dzięki którym serwis jest w stanie się utrzymać. Opcja płatna umożliwia ich wyłączenie. Plusem jest możliwość dowolnego dostosowywania poczty, folderów czy zarządzania ich zawartością w każdej opcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.