Rozrywka

Arlento opinie o sklepie

Ostatnia aktualizacja 28 października 2022 przez Redakcja

Coraz trudniej odróżnić podejrzany sklep internetowy od takiego, który sprzedaje sprawdzone produkty. Arlento jest sklepem o nie najlepszych opiniach głównie przez wzgląd na problem ze zwrotami towaru. Jeśli chcesz mieć pewność, że nie będzie problemu z odzyskaniem pieniędzy zawsze warto dokładnej zapoznać się z regulaminem i polityką prywatności sklepu. W tym artykule wytłumaczymy Ci dlaczego Arlento ma tak długi czas oczekiwania na zwroty i powiemy na jakiej zasadzie działa ten sklep. Zachęcamy równocześnie do podzielenia się własnymi opiniami o Arlento w celu ostrzeżenia innych użytkowników.

Arlento dobra odzież w super cenie?

Co to za sklep Arlento?  Jest to platforma interntową, w której możemy dokonywać zakupów odzieży. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się normalnie, mamy dostęp do kategorii, informacje o dostawie, zakładkę kontakt i dostęp do własnego konta.

W sklepie możemy kupić:

  • Bluzy,
  • Zegarki,
  • Spodnie,
  • Kurtki,
  • Komplety dresowe,
  • Akcesoria.

Pod tym względem Arlento jest sklepem jak każdy inny. Sam wygląd strony również nie wzbudza większych obaw, jednak brak nawet podstawowych filtrów jak sortowanie po cenie sugeruje, że sklep powstał niewielkim nakładem sił.

Ceny w sklepie są różne, więc niełatwo na ich podstawie stwierdzić jakie produkty kupujemy. To co powinno wzbudzić nasze obawy to różne formy przedstawienia sprzedawanych produktów.

Zdjęcia produktowe przedstawiane są bez tła, z tłem na wyciętych sylwetkach modeli i na modelach z tłem. W profesjonalnych sklepach jest to bardziej unormowane i albo wszystkie produkty przedstawione są na modelach albo z w inny ale jednolity sposób.

Wpływ na naszą opinię o Alento powinien mieć również fakt, że niektóre produkty nie zawierają opisów słownych lub są one bardzo ubogie. Wszystko sprowadza się do wstawienia kilku grafik bez informacji o tym z jakiego materiału wykonana jest odzież czy bez wypisywania jej zalet.

Czytaj również  Jakie studia po Mat-Geo? – Dobrze płatne prace

Każda nawet najbardziej znana marka dokonuje opisu swoich produktów. Na jakiej podstawie chcesz dokonać ewentualnej reklamacji, jeśli nie wiesz co tak naprawdę kupujesz? W takich sytuacjach często powołujemy się na „niezgodność z opisem” w tym wypadku nie ma opisu, więc ten argument odpada.

Trzecim elementem mogącym sugerować, że coś jest nie tak są grafiki z wymiarami. Z pozoru nie ma w nich nic dziwnego, gdyby nie fakt, że są po angielsku. Można uznać, że to lenistwo ze stron Arlento i nic więcej, ale dla nas stanowiło sygnał, że sprzedawca o czymś nam nie mówi.

Arlento produkty z Chin

Teraz przechodzimy do sedna problemu, czyli tego, że sklep Arlento jest pośrednikiem w sprzedaży rzeczy z Chin. Za nim przejdziemy do udowodnienia tego faktu, musimy podkreślić, że sprzedawca nie ma obowiązku informować skąd jest towar. Choćby dlatego nie można zarzucać Arlento oszustwa.

AliExpress to chiński sklep, w którym znajdziesz wszystko. Zapewne nawet o tym nie wiesz, ale część produktów, które masz w domu mogą pochodzić właśnie z tego miejsca.

Ustalenie, że towar sprzedawany przez Arlento pochodzi z Chin nie stanowiło większego problemu. Przeglądając zdjęcia dodanych produktów, można zauważyć, że część z nich ma logo CovRlge. Niby nic w tym dziwnego, od jakiś mniej znany producent odzieży. Jednak wcześniej wspomniane uwagi odnośnie sklepu kazały nam zastanowić się czy aby nie jest to towar z Chin.

Po wpisaniu w AlieExpress frazy CovRlge otrzymaliśmy od razu te same bluzy, które sprzedawane są w Arlento co widać na poniższym porównaniu.

arlento opinie o bluzach

arlento bluzy

Zamieszczamy również linki, do obu bluz w celu utwierdzenia Cię, że to ten sam produkt.

Ten sam towar w możesz mieć dużo taniej kupując go bez pośrednika. Naturalnie Arlento musi opłacić koszt wysyłki i jeszcze na tym zarobić stąd taka a nie inna cena.

Czytaj również  C&A karta podarunkowa

Jak widzisz produkt cieszy się sporą popularnością głównie wśród osób ze wschodu. Oryginalny sprzedawca udostępnia film, na którym pokazuje jak dokładnie wygląda bluza. Już na tym krótkim Video widać, że nie jest to najwyższa jakość.

Z drugiej strony chińscy producenci z każdym rokiem dostarczają produkt lepszej jakości. Fakt, że coś pochodzi z tego kraju nie musi oznaczać, że jest słabej jakości.

Arlento sklep ze złą opinią

Zła opinia na temat sklepu Arlento jest wynikiem głównie:

  • Niedostarczania towaru na czas,
  • Przeciągania zwrotów.

Takie sytuacje występują, gdy sklep działa w modelu Dropshipingowym czyli takim, w którym sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma u siebie na magazynie.

Jak czytamy w regulaminie sklepu Firma TradeLead Andrzej Lupa, z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 31-539) przy ul. Aleja Powstania Warszawskiego 15 jest tylko pośrednikiem i zwrotów nie dokonuje się na adres firmy.

Sprzedawcą jest natomiast podmiot, który dokonuje sprzedaży towaru i posiada siedzibę w kraju trzecim.

W punkcie 4 regulaminu sklepu czytamy dokładnie jak działa pośrednictwo i już nie mamy wątpliwości, że jest to sklep oparty na modelu dropship.

Dokonując zakupu w Arlento, Twoje zamówienie przekazywane jest do magazynu w Chinach, który ma realizować zamówienie. W przypadku Polski standardowy czas dostawy to około 14 dni. Czyli towar powinien znaleźć się u klienta w około 20 dni.

Regulamin sklepu Arlento jasno mówi, że:

Pośrednik oświadcza, że dostawa zamówionego towaru zostanie dokonana przez Sprzedawcę w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy.

Jako osoba kupująca na Arlento musimy zaakceptować regulamin sklepu więc zgadzamy się na ten okres. Jeśli jednak dostawa nie nastąpi do tego czasu mamy do czynienia z działaniem na pograniczu oszustwa. Sklep ma obowiązek zwrócić nam pieniądze, jeśli tego nie zrobi możemy zgłosić sprawę na policję.

Czytaj również  Jak obliczyć procent na kalkulatorze

Idąc dalej problemem może okazać się konieczność opłacenia kosztów odesłania towaru do sprzedawcy, który jak już wiemy jest w Chinach (przynajmniej jeden).

Arlento opinie

Zarówno dropshiping jak i sprzedaż towaru z Chin nie jest niczym złym. Jednak problem pojawia się wtedy, gdy pośrednik nie dba o klientów i łamie sam własny regulamin sklepu. W internecie bez trudu znajdziemy opinie o Arlento, które mówią o przekraczaniu 60 dniowego okresu na dostarczenie towaru.

Informowanie klientów o tym, że towar zaginał, że jest akurat przeprowadzka do większego magazyny i wymyślanie masy innych powodów, dla których jeszcze kupujący nie ma swojej przesyłki tylko potwierdza tezę, że Arlento średnio dba o klientów.

Podsumujmy zatem negatywne opinie odnośnie sklepu:

  • Nieprzestrzeganie czasu wysyłki towaru,
  • Niezwracania pieniędzy pomimo upływu 60 dni,
  • Słaby kontakt z biurem obsługi klienta.

Nie będziemy Cię ani zniechęcać, ani zachęcać do skorzystania z Arlento. Przedstawiliśmy zasady działania tego sklepu i już wiesz z czym możesz się spotkać. Chętnie dowiemy się jakie są wasze opinie o Arlento, dajcie znać w komentarzu.

55 komentarzy do “Arlento opinie o sklepie

  • Zamówiłem i opłaciłem zakup bluzy polarowej Michigen, 10 października. Do dziś nie otrzymałem przesyłki. Ciekawe czy się doczekam. Jeśli nie to poczynię odpowiednie kroki

    Odpowiedz
    • ja się z nimi bujam od kwietnia – nie wiem czy odzyskam kasę ale spróbuję jeszcze u rzecznika- też radzę już działać

      Odpowiedz
      • Z chęcią dołączę do napisania skargi. Też chce odzyskać swoje pieniądze za kurtkę 400 złotych.

        Odpowiedz
      • Ja również nie mogę odzyskać pieniędzy za kurtkę. Kurtka przyszła nie taka jak na zdjęciu nie idzie się dogadać z biurem żeby przysłali kuriera i odesłali pieniądze. Sprawę mam zamiar zgłosić do rzecznika.

        Odpowiedz
    • Odradzam zakupy w sklepie arlento. Zero informacji po zakupionym towarze i bardzo długi termin dostawy już po terminie. Ocena sklepu 1.

      Odpowiedz
    • Tak samo kurtka 400 zł plus przesyłka
      Nie otrzymałam zakupionego towaru i zwrotu pieniędzy

      Odpowiedz
    • Witam z chęcią dołączę się do skargi na ten sklep oszustów. Ja niby towar otrzymałem po ponad 1.5 miesiąca oczekiwania ale jest tak fatalnie wykonany nie ten model co chciałem to jeszcze za mały rozmiar . Teraz chce zwrócić towar ale nie mogę się skontaktować z firmą,brak jakiegoś kontaktu.

      Odpowiedz
      • Tu nie ma co skarżyć tylko zgłaszać na Policję oszustwo, bo takie nosi znamiona. Tak tez zrobiłem dzisiaj i zachęcam każdego do zrobienie tego samego, bo strona nadal działa i nadal naciąga ludzi

        Odpowiedz
    • Od listopada czekam na kurtkę do dziś jej nie otrzymałam oszuści sprawę zgłaszam na policję…

      Odpowiedz
      • Ja również zamówiłam kurtkę za 350 zł. Minęło kilka dobrych tygodni. Ani towaru ani zwrotu pieniędzy i od kiedy zaczęłam pisać, żeby zwrócili pieniądze, że rezygnuję z zamówienia z powodu zbyt długiego okresu oczekiwania, brak kontaktu. Chyba idę na policję

        Odpowiedz
        • Zamówiłem buty 14marca w mailu napisali ze zostaną wyslane do 21dni maks,mamy 12kwietnia a ja nadal nic na temat przesyłki nie wiem.

          Odpowiedz
    • To całkiem jak ja opłaciłem zamówienie w połowie lutego i do teraz nie mam ani produktów ani zwrotu pieniędzy. Firma naciągaczy sprawę zgłaszam na policje i rzecznika praw konsumenta.
      Nie polecam, unikajcie jak ognia.

      Odpowiedz
  • Nie kupować!!! Ja zapłaciłem w czerwcu za dwie pary butów, w sierpniu poprosiłem o zwrot pieniędzy bo nie dostałem tych butów i do dziś nie dostałem nic, ani zwrotu ani towaru. Oszustwo!!!

    Odpowiedz
  • ARLENTO TO OSZUST i ZŁODZIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    – 28.06.2022 złożyłam zamówienie na dwie pary sandałów; zamówienie: #27082;
    zlecenie; #25087
    – pieniądze w kwocie 289,85 zeszły z mojego konta 7.07.2022 (data przelewu)
    – na moje zapytania odpowiadali durnymi komunikatami o problemach z przenosinami magazynów (jak poczytałam, to takie same wiadomości ludzie już dwa lata temu otrzymywali… niestety nie sprawdziłam firmy przed złozeniem zamówienia)
    – na dzień dzisiejszy, 11.11.2022, stan jest taki: NIE MAM ANI BUTÓW, ANI ZWROTU PIENIĘDZY !!!!!!!!
    – nic z tym dotąd nie zrobiłam, bo miałam problemy ze zdrowiem.
    Napisałam, bo zobaczyłam bieżącą reklamę arlento…

    Odpowiedz
    • Tak dokładnie zgadzam się z osobami powyżej Arlento to sklep nie warty uwagi i polecenia.
      Kupilem u nich kurtke jakimś cudem po 1.5 miesiąca otrzymałem lecz ku mojemu zdziwieniu towar uszkodzony z kurtki wychodzą pierza masakra co za jakość tragiczna.
      Ludzie zanim coś chcecie kupic od nich zastanówcie się 100razy bo nie warto.
      Kontaktu żadnego z nimi tylko mailowo masakra.
      Towar taki sam jak w ali express i w dodatku ceny 300% podwyższone.Krótko mówić złodziej.

      Odpowiedz
  • NIGDY TAM NIC NIE KUPUJCIE – OSZUŚCI, buty szły 3 miesiące, przyszły rozdarte- odesłaliśmy i czekamy już ponad dwa miesiące na zwrot zapłaconej kwoty, nie ma z nimi kontaktu, szarpanina straszna – ostrzegam przed nimi.

    Odpowiedz
  • Ostrzegam przed tym sklepem. Towar nie dochodzi do kupującego , a jak już dojdzie to w innej rozmiarówce . Brak możliwości zwrotu , sprzedający wysyła sfałszowane kody do zwrotów .

    Odpowiedz
  • Witam .
    dokonałem zakupu towaru 23 .10.2022 i do dnia dzisiejszego nie mam towaru …
    napisałem do sklepu na email kilkanaście razy i cisza na morzu – dwa razy mi tylko odpisali ze dostawca przyśle towar tak szybko jak to możliwe. Żadnej konkretnej informacji , zero dbania o klienta.
    ogólnie nie jestem zadowolony z obsługi tego sklepu ze tak to powiem. bo brak wiedzy o zamówieniu jest nie dopuszczalne. Nie polecam nikomu robić zakupów bo to jest chyba nieodpowiedni sklep do kupowania i nie dbają o klienta.

    Odpowiedz
  • Zamówiłam buty 29 czerwca w sklepie Arlento. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam butów i od końca sierpnia przestali odpowiadać na e-maile, wcześniej wymyślając przeróżne historyjki. NIE POLECAM zakupów w tym sklepie i przestrzegam przed naciągaczami i oszustami. Co z tego, że podany jest telefon skoro i tak jedyny kontakt jest drogą e-mailową.

    Odpowiedz
  • Zbliża się już 60 dzień po zamówieniu a towaru jak nie ma tak nie ma. Dziękuję za informację odnośnie 60 dni w regulaminie, bo przy zamówieniu jest zdecydowanie krótszy czas.
    Pisząc maile masz wrażenie, że odpisuje ci automat. Nie polecam. Czekam jeszcze 9 do do 60 i zgłaszam sprawę na policję.

    Odpowiedz
    • Beznadziejny kontakt z tą firmą, oszuści bezapelacyjnie, czekam na towar już ponad 80 dni, poprosiłam o zwrot pieniędzy – bez odpowiedzi.

      Odpowiedz
  • Ta opinia o sklepie jest zbyt łagodna, powinniście ostrzec ludzi przed zakupami w tym sklepie. Ja kupiłem kurtkę za 250zl następnie poniosłem koszt zwrotu paczki do Chin w kwocie 50 zł a oni nie uznali zasadności zwrotu z powodu przekroczenia czasu zwrotu. Dodam ze zwrot wysłałem w ciągu trzech dni. Jestem teraz 300 zł w plecy i dla mnie to oszuści. Ludzie nie kupujcie tam!

    Odpowiedz
  • Sklep fatalny. Obsługa, kontakt poniżej krytyki. Zakup 15.11 po dwóch tygodniach oczekiwania w końcu @ z numerem śledzenia przesyłki. 30.11 trafił do sortowania, a więc zanim trafi do mnie…Przy zakupie podają termin 7-21 dni. Przepraszam w regulaminy się nie wczytuje, ale od teraz zacznę aby omijać takie sklepy szerokim łukiem. Nie polecam robić zakupów.

    Odpowiedz
  • W lipcu tego roku, konkretnie 5 lipca zamówiłem i zapłaciłem za buty. Do tej pory cisza tylko co jakiś czas przepraszają, zgłoszę tego nieuczciwego sprzedawcę do UOKiK i na policję.

    Odpowiedz
  • NIC NIE KUPUJCIE

    nie otrzymałem towaru, czekam już 7 miesięcy na zwrot pieniedzy.
    firma cały czas odpisuje niestworzone rzeczy, wysłałem 50 maili, 3 listy pisemne, pod adresem firmy, taka firma nie istnieje i nigdy tam nie istniała, numer telefonu kontaktowego nie jest do dzwonienia, tylko automat odrazu mówi abyście napisali maila, na które i tak odpisują boty.

    Odpowiedz
  • Ja również mam nie miłe doświadczenie z tą firmą. Kupiłam kurtkę w kwietniu, która w końcu dotarła po więcej niż 60 dniach, jednak ze względu na jakość, zły rozmiar postanowiłam odesłać ją i oczywiście do dnia dzisiejszego pieniędzy nie odzyskałam a towar prawdopodobnie utknął gdzieś na chińskiej poczcie. Kontakt z firmą Arlento jest beznadziejny, tylko i wyłącznie poprzez maile, przez co sprawa trwa tygodniami. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, mam nadzieję że kiedyś „dobro” do nich powróci. Jest to oszustwo i naciąganie klientów. ODRADZAM!!

    Odpowiedz
  • Ja kupiłam buty dla syna, zamówienie złożone 23.03 buty przyszły w lipcu….oczywiście za małe. Odesłałam. Teraz od lipca dopytuje się o swoje pieniądze i ciągle jakieś głupoty odpisują, ostatnio napisano mi że jest okrojona ekipa i nie ma kto robić przelewów…śmiech. Sprawa zgłoszona na policję. NIE POLECAM!!

    Odpowiedz
  • No do diabła ja zamówiłem kurtkę za 350 PLN na obrazku prezentuje się jak ta lala, ale okazało się że idzie z chin co już wzbudziło moje podejrzenia, po otrzymaniu paczki, żałuję że nie zrobiłem tego osobiście bo byłem w pracy moja mama odbierała, okazało się że jest w złym kolorze, dwa „X” za duża i śmierdzi jak by zdarta z dupy nosorożca, poza tym to podróbka obiecanego produktu widać gołym okiem, usiłuję dokonać zwrotu ale cwaniaczki nie odpowiadają, 5 dni już minęło z 14 do których zastrzegają sobie prawo, jak dzwonię automatyczna sekretarka mówi aby kontaktować się mailowo, wysłałem im już 2 ręce opadają nie wiem już co robić. Jestem wściekły.

    Odpowiedz
  • Kupowałem szlafrok satynowy męski po miesiącu czekania na szlafrok podali mi długi czas oczekiwania , potem się wkurzyłem i napisali że wysyłają ponaglenie do magazynu … I dopiero dziś doszedł . Tak faktycznie są to produkty przeważnie z chin od innego nadawcy. strasznie to dziwne

    Odpowiedz
  • Kupilem u nich kurtke jakimś cudem po 1.5 miesiąca otrzymałem lecz ku mojemu zdziwieniu towar uszkodzony z kurtki wychodzą pierza masakra co za jakość tragiczna.
    Ludzie zanim coś chcecie kupic od nich zastanówcie się 100razy bo nie warto.
    Kontaktu żadnego z nimi tylko mailowo masakra.
    Towar taki sam jak w ali express i w dodatku ceny 300% podwyższone.Krótko mówić złodziej.

    Odpowiedz
  • Ja mam taka sama sytuacje- po dwóch dnia od złożenia zamówienia poprosiłam o jego anulowanie. Odpisali mi ze ono już jest realizowane… nawet na shoppe albo aliexpress można zrezygnować wiec totalnie nie rozumiem jaki maja problem. Przekaże sprawe do rzecznika.

    Odpowiedz
  • W maju 2022 zakupiłem buty. Przez kilka miesięcy pisałem, straszyłem policją, prokuratorem, wszystkimi organami, żeby mi przesłali towar. Potem żądałem pieniędzy z powiadomieniem organów ścigania. Coś okropnego. Ten sklep to koszmar. Buty otrzymałem pod koniec grudnia 2022.Bajki jakie wypisywali jak domagałem się zwrotu pieniędzy albo towaru doprowadzić mogły do „łez wzruszenia”. W życiu!!W życiu nie kupujcie w tym sklepie!!!

    Odpowiedz
  • Okropny sklep. Czekałem prawie rok na moje zamówienie, rozmawiałem z obsługą klienta więcej niż raz. Cały czas otrzymywałem ten sam rodzaj automatycznych odpowiedzi. Nie odebrali telefonu. W rezultacie dopiero po obciążeniu zwrotnym przez bank zaczęli przynajmniej coś robić, od razu następnego dnia w dniu wolnym napisali do mnie i pilnie wysłali towar, aby zakwestionować spór.
    Pod żadnym pozorem nie kupujcie tam niczego.

    Odpowiedz
  • ŻE NIE SPRAWDZIŁEM TEGO WCZEŚNIEJ, ODRADZAM ZAMAWIANIACZEGOKOLWIEK. BRAK KONTAKTU, RAPWĘ BĘDĘ ZGŁASZAŁ NA POLICJĘ.

    Odpowiedz
  • Kurtkę zamówiłem w Pl,a przy zwrocie każą mi ja odsyłać do chin przesyłka z możliwością śledzenia . Więc lepiej sobie tę kurtkę za 400 zł zostawię,bo jak ją zwrócę to mogę nie mieć nic, plus jeszcze koszty wysyłki.
    NIE POLECAM.

    Odpowiedz
  • To są oszuści i złodzieje! Nie zamawiajcie nic! Brak towaru pomimo opłacenia za towar. Brak jakiegokolwiek kontaktu.

    Odpowiedz
  • Unikajcie tej firmy wyłudzają pieniądze i nie przesyłają zamówień.
    Sprawa dla Policji i prokuratury. Strona powinna być zlikwidowana.
    Ja zgłaszam przestępstwo i zachęcam wszystkich poszkodowanych do tego samego.

    Odpowiedz
  • Złodzieje i oszuści, nie realizują zamówień i nieodpowiadają na kontakt. Pan Lupa (o ile to prawdziwe nazwisko) powinien siedzieć a firma powinna być zlikwidowana
    Unikajcie jak ognia bo stracicie pieniądze

    Odpowiedz
  • POTWIERDZAM, OSZUSTWO I WYŁUDZANIE!
    NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • Złożyłam zamówienie 12.02.2023 i do tej pory nie otrzymałam zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy mimo przekroczenia terminu dostawy. Dziwię się, że mimo złożonych doniesień na policję, sklep nadal działa i naciąga ludzi na kolejne zakupy. Jedno wielkie oszustwo.

    Odpowiedz
  • Buty zamówione, opłacone. Towaru nie otrzymałem do dzisiaj. Wysłałem informację, że rezygnuję z zakupu z uwagi na brak realizacji zamówienia i proszę o zwrot kasy. Dwa razy dostałem informację, że przepraszają za opóźnienie. Ani butów ani kasy. Oszuści i złodzieje. Nie dajcie się nabrać.

    Odpowiedz
  • Ja też absolutnie NIE polecam. Czekam trzeci miesiąc na bluzę. Kontakt z biurem żenujący. Z mojego doświadczenia i z tego co tu czytam wniosek jeden – to złodzieje i oszuści.

    Odpowiedz
  • Złodzieje zapłacone było w maju natomiast produktu dalej nie otrzymałem
    nie polecam tych złodziei zwykli oszuści

    Odpowiedz
  • STRZEŻCIE SIĘ!!!
    Zamówiłam bluzę i podkoszulek – bluza przyszła po 45 dniach, w przesyłce nie było podkoszulka (mija 90 dni od momentu zakupu). Bluza okazała się niezgodna z opisem i za duża. Mogę ją zwrócić robiąc przesyłkę do Chin… Rezygnacja z podkoszulka, mimo, że nie dotarł do dzisiaj, a o zwrot kasy wnioskowałam 1,5 miesiąca temu, nie jest możliwa, bo towar „jest w drodze”. Odpisują nieskładnie z dużymi opóźnieniami. TRAGEDIA.
    Nie chciałam TAM robić zakupów, ale dzieciak mnie przekonał bo był tam krakowski adres i to mnie zmyliło.

    Odpowiedz
  • Również zamówiłem płaszcz za 315 mija zaraz 30 dni i nic na wiadomości nie odpowiadają, gdzie są służby?!!!

    Odpowiedz
  • Zamowienie dotarło, potwierdzam wysyłke z Chin, potwierdzam takze że kontakt jest bardzo kiepski własciwie to 0 kontaktu. Po kilku minutach od zamowienia chcialem je anulowac i 0 odzewu jakby nikt tam nie pracowal, pomijam fakt, że nielegalnie sprzedają podrobione ciuchy i nadal funkcjonują w Polsce. Czy w
    A teraz o jakości i rozmiarach: bluza i spodnie XL, spodnie faktycznie XL i wykonane z bawełny ale juz bluza nie wiadomo dlaczego wykonana ze sztucznego materiału na metce rozmiar XL ale po założeniu wyszło ciasne L. XL spodni ma sie nijak do XL bluzy. Wiec sklep to porazka i ściema pomimo że towar doszedł. Repliki tej marki mozna kupic w dużo lepszej jakosci bezposrednio z Chin jesli sie wie gdzie kupować.

    Odpowiedz
  • Arlento to oszuści!!! Przysłali inną bluzę w dwa razy większym rozmiarze. Zwrot towaru do Chin! szczerze wątpie odają pieniądze. Nie radzę zamawiać !!!!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *